Porin lentoasema, Lentoasemantie 1, 28500 Pori [kartta]
Mukava 5km kisa. Edullinen hinta 10e, Sähköinen ajanotto väliajoilla. https://spiidi.net/kilp230506

Ilmoittautumiset

2
Juha S Markku M
1
Mika K
40

Kommentoi...

Markku

5 km on hyvä matka maksimiharjoitukseksi. 10 km sen sijaan on lauantaina liikaa, jos aikoo seuraavana maanantaina treenata.

Markku

Ei tullut maksimisuoritusta. Tuli vain VK2-suoritus. Palautuminen oli 21 h. Niin sitä voin vähän treenata jo tänään sunnuntaina. Tähän toiseksi viimeiseen viikkoon ennen Yyteriä on hyvä saada tavallista enemmän juoksukilometrejä. Olen tyytyväinen, että 20 minuuttia alittui vitosella. Se vaati loppukirin, joka oli mukava päätös sille raville.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot